Friday, September 3, 2010

-Puan Isteri-

Puan isteri adlh gelaran yg aku biasa gunakn pd kwn2 aku utk gantikan ayat isteri/bini/org umah...(org ke umah??).....

Name puan isteri aku ni Amy Nur Hidayah Binti Abdullah...berasal dr Sarawak dan berbangsa iban...Kami baru je menjadi suami isteri yg sah pada 30/7/2010 bersamaan 19 Syaaban 1431 Hijrah....

Ni dia puan isteri....


nk ceritakan mcmner kami knl mmg panjang la citenya,maybe next time aku ader berpuloh2 jam waktu free,aku ceritakan k mcmner aku knl dgn puan isteri aku ni....heheheh.....

30/7/2010 adalah tarikh kami menjadi suami isteri yg sah,ari jumaat...pas solat asar dlm kol 6ptg mcmtu la tiba masanya aku akan menjalani proses Akad Nikah di Masjid Al-Amru bandar baru sentul,KL...



Nmpk mcm cool je kn daku dpn tok kadi???


Saat2 yg sungguh mendebarkn.....sumpah woo,bler jabat je dgn tok kadi,aku rase jantong aku ni mcm br pas lari 100meter time darjah 3 dulu...
Alhamdulillah.....segalanya selamat,dgn sekali lafaz je bro epy dah sah menjadi suami kepada si amy (puan isteri).....Thanks aku nk ucapkan kepada Tok kadi coz TIDAK bertanya apa2 soalan kt aku sebbnya mungkin tok kadi ni berasa bersalah sbb dia dtg lambat time ni...hehehehe....thanks KL sbb selalu menyebabkan trafik jem.......(jem adlah alasan tok kadi ni lambat aritu..)


31/7/2010 tarikh persandingan kami pula...RAJA & PERMAISURI sehari jer...kenapa x berhari2 sambot kami mcm gni...ehm....













ehm2...nk jiwang skit ye... LOVE U!!!

No comments:

Post a Comment